Jakie powinno być podejście do klienta?
Jeśli PR-owcy chcą się uczyć, to powinni od polskiego przedstawicielstwa firmy Samsung!
Wysłałem im link do mojego wpisu gdzie opisywałem moją obsługę ich serwisu w Krakowie.
Dla przypomnienia: http://janekrecenzuje.blogspot.com/2013/11/dlaczego-polecam-serwis-samsunga-w.html
A teraz dostałem odpowiedź:
Jeśli PR-owcy chcą się uczyć, to powinni od polskiego przedstawicielstwa firmy Samsung!
Wysłałem im link do mojego wpisu gdzie opisywałem moją obsługę ich serwisu w Krakowie.
Dla przypomnienia: http://janekrecenzuje.blogspot.com/2013/11/dlaczego-polecam-serwis-samsunga-w.html
A teraz dostałem odpowiedź:
Jak dla mnie klasa sama w sobie! Tak trzymać!Witaj, Jan!Niezmiernie cieszymy się, iż nasi pracownicy byli w stanie zaimponować swoją postawą i zyskać publiczne uznanie. To dla nas bardzo ważna informacja.Pozdrawiamy,
0 komentarze:
Prześlij komentarz