czwartek, 7 listopada 2013

Od dziś mała zmiana na stronie - treści będą też +18, a chodzi dokładnie o napoje alkoholowe oraz ich testy...

Że lubię cydr - to nie ukrywam! Że moja dziewczyna mówi, że dla niej jest to (i pewnie dla wielu Was) bliskie jabolowi - tego też nie ukrywam ;) !

Spróbowałem wczoraj całkiem fajnego, myślę, że dość lekkiego napoju.

Nazywa się on Green Mill. Czy ma aż tak kwaskowaty smak jak w opisie? Z tym bym się kłócił, ale co do "bezglutenowości" produktu to nie za bardzo mam jak sprawdzić, ale im chyba wierzę...


Moja ocena organoleptyczna to solidne 7,5 na 10 - czyli smakowało, ale nie podbiło na zawsze mojego podniebienia. 



2 komentarze:

  1. Cydry co prawda odkryłem dopiero niedawno, a szkoda bo ciężko mi było znaleźć coś bezglutenowego oprócz wina… A przecież nie wszędzie wygodnie chodzić z butelką i korkociągiem ze sobą. Muszę się co prawda przyzwyczaić do słodkiego smaku cydrów ale po za tym to świetnie zastępują piwo bezglutenowcom :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja mimo, że "przyswajam" gluten, to do słodkich smaków się przyzwyczajać nie muszę... chociaż wolę kiełbasę ;)

    OdpowiedzUsuń

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!